4,33/5 (balsų: 6)

Kauno oro uostas: skrydžiai ir keleivių laukiantys pokyčiai 2020 m.

Kaunas, Lietuva

Prieš kelerius metus Kauno oro uostas patyrė nemanką iššūkį: į jį buvo perkelti visi skrydžiai iš tuomet rekonstrukcijos gniaužtuose įstrigusio tarptautinio Vilniaus oro uosto. Skrydžių iš Kauno padvigubėjo kone dvigubai, tačiau oro uostas su padidėjusiu orlaivių ir keleivių srautu susidorojo sėkmingai. Jau nuo tada sklinda kalbos, kad Kauno prieigose veikiantys kelionių į pasaulį vartai galėtų tapti pagrindiniais Lietuvoje. Tad kam ir kodėl verta pasirinkti skrydžius iš Kauno ir kokie pokyčiai keleivių laukia 2022-aisiais bei apskritai kokie Laikinosios sostinės oro uosto privalumai?

Kauno oro uosto privalumai

  1. Kauno oro uoste – nuolat didėjantis keleivių srautas
    Per visus 2019 metus skrydžių padaugėjo 15 proc. 2019 m. gegužę Kauno oro uostas pasiekė rekordą: aptarnavo net trečdaliu daugiau keleivių, lyginant su ankstesnių mėnesių statistika. Iš viso 2019-ųjų gegužę iš Kauno išskrido ir į jį atskrido 102,5 tūkst. keleivių. Sėkmę galėjo lemti tai, kad Kauno oro uosto administracija nuosekliai bendradarbiauja su oro bendrovėmis, be to, gegužės mėn. įprastai pradedami organizuoti skrydžiai iš Kauno  naujomis kryptimis.  
  2. Kauno oro uosto tvarkaraštis
    Kiekvieno skrydžio iš Kauno oro uosto tvarkaraštis suplanuotas taip, kad būtų kuo patogesnis keleiviams. Tarkime, verslo skrydžių laikai derinami išanalizavus verslo keleivių dienotvarkes. Daugiau skrydžių lietuvių emigrantų pamėgtomis kryptimis organizuojama artėjant savaitgaliui ir iškart po jo, pavyzdžiui, penktadieniais ir pirmadieniais, kad emigrantai galėtų trumpam sugrįžti aplankyti artimųjų.  
  3. Patyręs personalas
    Taip pat čia dirba kvalifikuotų profesionalų komanda. Kauno oro uosto vadovai daug lėšų investuoja į darbuotojų paruošimą ir kvalifikacijos tobulinimą. Beje, Kauno oro uostas sukuria ir daugybę naujų darbo vietų: vien orlaivių remonto padalinyje šiuo metu dirba per 500–600 darbuotojų. 
  4. Patogus susisiekimas iš Kauno oro uosto
    Iš Kauno uosto patogiai galima pasiekti miesto centrą: maršrutų tvarkaraščiai derinami su skrydžių (tiek iš, tiek ir į Kauną) tvarkaraščiais. Be to, tiesiogiai iš oro uosto galima nuvykti į Vilnių, Klaipėdą ir net Rygą – nereikia papildomai vykti į Kauno autobusų ar geležinkelio stotis. O jei atvyktumėte nuosavu automobiliu, jį visuomet galėsite palikti šios orlaivių Mekos prieigose. 
  5. Nuolat gerinama infrastruktūra keleiviams
    Atvykę į Kauno prieigose įsikūrusį oro uostą keleiviai jaučia, kad jais rūpinamasi. Oro uosto valdžia visuomet stengiasi „užbėgti įvykiams už akių“. Pavyzdžiui, 2019 m. pavasarį identifikavus, kad sena vėsinimo įranga gali nefunkcionuoti tinkamai, dar iki prasidedant vasaros karščiams oro uoste buvo sumontuota nauja vėsinimo įranga. 
  6. Patogi geografinė padėtis
    Oro uostų (ne)populiarumą stipriai lemia jų geografinė padėtis. Kauno oro uostas įsikūręs strategiškai patogioje vietoje: jį lengvai galite pasiekti iš Vidurio, Šiaurės ar Vakarų Lietuvos. Tiesa, skrendantieji iš Vakarų Lietuvos regiono gali rinktis ir Palangą, tačiau iš jos organizuojama vis dar nedaug skrydžių. Palyginimui, iš Vilniaus oro uosto patogiau skristi gyvenantiems Rytų Lietuvos regione. 
  7. Keleivių srauto paskirstymas Kauno oro uoste
    Oro uosto administracija daug laiko skiria ne tik tvarkaraščių sudarymui, bet ir procesų planavimui, dienos užimtumo plano rengimui. Augant keleivių srautams, procesus planuoti – būtina, o ir oro uosto paslaugų kokybė dėl to neturi nukentėti. 
  8. Sparčiausiai Lietuvoje augantis oro uostas
    Jau po 2 metų vėl planuojama didesnio masto Kauno oro uosto rekonstrukcija, po kurios jis gerokai padidės ir taps dar patogesnis keleiviams. Dabartinis pastatas po rekonstrukcijos 2022 metais turėtų padidėti apie 1,5 karto. Jau prieš dešimtmetį, dar projektuojant keleivių terminą, buvo numatomi darbai, palengvinsiantys oro uosto plėtrą. 
  9. Nuolat auganti orlaivių remonto industrija
    Kauno oro uosto prieigose šiuo metu veikia iš viso 3 lėktuvų remontu užsiimančios įmonės. Jose sukurta apie 500–600 naujų darbo vietų. Pirmąjį žingsnį žengė bendrovė „Ryanair“, 2012-aisiais prie Kauno oro uosto pastačiusi pirmąjį angarą. Artimiausiu metu tarptautinė kompanija „MAAS Aviation“ statys dar vieną angarą, kuriame veiks orlaivių dažykla. Tai reiškia, kad lėktuvų perdažymui nebereikės skraidinti į kitas šalis. 
  10. Unikalių skrydžių krypčių pasiūla
    Maždaug pusė skrydžių iš Kauno oro uosto – unikalūs, t. y. tomis kryptimis neskraidina orlaiviai nei iš Vilniaus, nei iš Palangos oro uostų. Skrydžius iš Kauno renkasi ir svetur dirbantys emigrantai: orlaiviais keleiviai net kelis kartus per savaitę, o kartais ir kasdien skraidinami į miestus, pamėgtus dirbančiųjų svetur – Bergeną, Stavangerį, Dubliną, Londoną ir t. t.
    Vis dažniau skrydžius iš Kauno su LOT avialinijomis renkasi ir verslo klientai.
    2020 m. pavasarį Kauno oro uostas keleivius pradės skraidinti į Norvegijos sostinę Oslą ir sparčiai populiarėjantį Kroatijos kurortą Zadarą.

Skrydžių kryptys iš Kauno oro uosto

Skrydžių kryptys iš Kauno oro uosto (http://flyfrom.lt/kauno-oro-uostas/)
Primename, kad šiuo metu tiesioginiai skrydžiai iš Kauno organizuojami net 26 kryptimis – į:
  • Alikantę
  • Bergeną
  • Boloniją
  • Bristolį
  • Dubliną
  • Edinburgą
  • Eilatą
  • Eindhoveną
  • Kiolną
  • Kopenhagą
  • Londoną
  • Maljorkos Palmą
  • Milaną
  • Neapolį
  • Niurnbergą
  • Olesiundą
  • Oslą
  • Pafosą
  • Riminį
  • Rodą
  • Stavangerį
  • Šanoną
  • Turku
  • Varšuvą
  • Zadarą
  • Žironą
 

Avia.lt priklauso UAB "Baltic Clipper"

įmonės kodas: 110437597
PVM mokėtojo kodas: LT104375917
adresas: Laisvės al. 61-1, Kaunas, LT-44304
el. paštas: info@avia.lt

Pagalba ir informacija telefonu (8 5) 249 09 09:

13:00-19:00 — Šiokiadieniais
13:00-17:00 — Savaitgaliais / švenčių dienomis

Naujienų prenumerata

Užsisakykite mūsų naujienlaiškį ir kiekvieną savaitę savo el.pašte sekite geriausius skrydžių pasiūlymus.

Prenumeruoti